Instrukcja Opel Vectra C 2005

Podstrony
 
Świat w moich oczach

Temat: GDZIE JEST FILTR POWIETRZA W TD ISUZU ???
Rozkrecałem przed chwilą te puszki. Ta oplowska koło przedniej lampy przy błotniku pasażera jest u mnie pusta. Jak w innych oplach na jej spodzie jest otwór wlotowy powietrza z błotnika. Natomiast filtr miałem w tej puszce nad pompą wtryskową i kolektorem dolotowym. Dochodzi do niej powietrze z tej puszki koło lampy a nastepnie przechodzi bezpośrednio do turbosprężarki a nie w dolot. W związku z tym jak myślicie - skoro turbo bierze powietrze posrednio z tej puszki nad silnikiem to czy jest sens je tam dławić :?: Filtr przy błotniku stawia opór w większej odległości i turbo podczas włączenia się ma dwa metry wolnego powietrza w rurze a nie metr na pierwszy oddech. Sam nie wiem bo właściwie powietrze cały czas idzie w silnik ale po włączeniu sprężarki jednak ta ilość gwałtownie wzrasta. Nie wiem co myśleć - wczesniej miałem ople w c20ne a tam nie było doładowania - to mój pierwszy diesel. :( :( :( Może w jakiejś instrukcji jest zawarte gdzie wsadzić filtr :?: W książce Opel Vectra i Calibra niestety nie ma rysunku w tym temacie.

[ Dodano: Pią Kwi 22, 2005 19:30 ]
Nikt nie ma Vectry TD :?: :?: :?: Szkoda :(

Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=9012



Temat: Komputer (BC) do VC aktywacje i inne atrakcje
Od kilku tygodni męcze się z BC. Mam Vectre C z 2005 i bardzo zależy mi na tej funkcji. Bylam z tym problemem w serwisie opla i dowiedziałam się o nie jakim CAR PASS - ale to już swoją droga. Dziś dzwoniłam do innego serwisu też opla i tam panowie mi powiedzieli że moge nie miec funkcji spalania w danym momencie gdyż posiadam nawigacje. Jest to możliwe? A koszt wgrania tej funkcji wynosi ok 500zł w serwisie. Naczytałam sie tutaj dość o radiu SIEMENS vdo NCDC 2013 może on mnieć wpływ na dana funkcje? Słyszałam niedawno ze dzieki sterowaniu kompuuterem z kierownicy wyskakuje wiecej funkcji i nawet z ciekawosci to sprawdzilam ale wyskoczyl komunikat ze sterowniki sa nieaktywne. Prosze sie ze mnie nie śmiać nie znam sie na komputerach pokladowych bo mam zaledwie 19 lat a rzucilam sie na taki samochod, z ktorym mam same problemy:) a chcialabym miec to aktywne juz nie wiem kogo mam sluchac i co robić. Wciskajac na panelu BC wyskakują funkcje:
- Instructions
- Units ( i nie rozumiem tych podpunktów, nie wiem o co w nich chodzi)
* Europen
* Japan
* GB
* US
- Time / Date
- Contrast
Posiadam instrukcje obslugi do tego samochodu ale tylko w jezyku francuskim. Samochod jest z Belgii.

Proszę o szybka pomoc...Dziękuje

Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=24866


Temat: trzecie światlo STOP - nowe oblicze

Zamiast drwić poczytaj proszę instrukcję obsługi Opel Vectra wydanie z 08.2005
na stronie 198 znajdziesz informacje o ADAPTACYJNYCH ŚWIATŁACH HAMOWANIA.

Skoro niektóre vectry mają to czy ma ktoś pojecie jak to zrobić w naszych autkach aby smigało jak z fabryki?

Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=87624


Temat: Zablokowane radio Zablokowane radio
Posiadam Opla Vectre z radiem CDR 2005 VDO. Mój problem polega na tym iż nie mogę włożyć płyty do odtwarzacza CD. Zauważyłem że w szczelinie odtwarzacza widoczne są "zastawki" które nie pozwalają na włożenie płyty. Zastanawiam sie czy to nie jest blokada zabezpieczająca przed wysunięciem płyty ale nie posiadam instrukcji obsługi w języku polskim.

Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=59664


Temat: Dmuchawa / Wentylator Działa Tylko Na 4 Biegu :( 1,2,3 predkosc dmuchawy nie dziala, dopiero 4

Ale może ktoś ma skany z jakąś instrukcją ?
W jakimś temacie pisaliście o jakiś skanach z niemieckiej książki, może ktoś posiada. Może istnieje jakaś polska wer. "Zrób to sam".

Polskiej publikacji póki co nie ma, są książki wydane po niemiecku:
1. "So wird's gemacht. Opel Vectra C ab 3/02 , Opel Signum ab 5/03" (Etzold, Hans-RĂźdiger, 2005),
2. "Jetzt helfe ich mir selbst! Opel Vectra - ab Modelljahr 2002" (Dieter Korp).
Niestety nie mam żadnej z nich
Użytkownik Callun edytował ten post 16 wrzesień 2007 - 19:06
Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=43602


Temat: instrukcja instrukcja obslugi opla vectry
I owszem,jest:
ed2k://|file|Instrukcja_opel_vectraA[PFO]. pdf|3130015|D4E792AE43B5CEEABB0214D1DB3141B3|h=WLA5AI2K5NCZHXZA6DJHI5VLIOOLMRIB| /
Fabryczna instrukcja Opel Vectra A 1989-1993 w języku polskim.
Nawet widze pelne zrodlo...
Użytkownik zyrafka edytował ten post 24 październik 2005 - 20:34
Źródło: shareosiol.com/index.php?showtopic=6883


Temat: trzecie światlo STOP - nowe oblicze

chyba jak ktoś ma przebicie na ABSie
Zamiast drwić poczytaj proszę instrukcję obsługi Opel Vectra wydanie z 08.2005
na stronie 198 znajdziesz informacje o ADAPTACYJNYCH ŚWIATŁACH HAMOWANIA.

Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=87624


Temat: OPEL VECTRA C 2002-2005 instrukcja obsługi POLSKI
OPEL VECTRA C 2002-2005 instrukcja obsługi POLSKI
Producent: OPEL
Model: VECTRA C 2002-2005
Jezyk: POLSKI

Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1411809.html


Temat: Instalacja Koltec/Necam EGI
Witam wszystkich „Koltecowców”.

Nareszcie znalazłem odpowiedzi, na niektóre pytania na temat mojej, Naszej instalacji. Oj dużo już napisaliście, dużo :) Prawie cały dzień, ale nie zmarnowany!
Czy mam jakieś problemy z instalacją? MAM!

Po kolei. Troszkę historii i wrażeń z fachowości ASO.

Vectrę mam z drugiej ręki. Instalacja chyba montowana fabrycznie we … Francji. Przełącznik jak u Was na zdjęciach z narysowanymi piktogramami. Butla 80 litrów zabudowana w bagażniku. Wlew gazu za wlewem Pb, korek oczywiście był ale się gdzieś „zapodział”. Przebieg 152tys. km, czyli skromnie, ale jednak już się coś działo i nadal dzieje.
Od razu musze zaznaczyć, że na Śląsku kiepsko z gazownikami, którzy potrafią powiedzieć na temat instalacji więcej niż „Pierwszy raz na oczy widzę, jedź Pan do Opla”. Tylko filtr wymienią i tyle.

I mam pierwsze pytanie: Kto wie, gdzie na Śląsku można zrobić fachowy przegląd Naszej instalki?

Póki co jeżdżę sobie do ASO Opla i wymieniają co trzeba ale po kolei (filtry, ringi, czyszczenie, regulacja ciśnień – przynajmniej za to płacę :().
2 lata temu miałem problemy z „szarpaniem” – standardowa wymiana kabli WN, problem zniknął.

W 2005 roczku latem zaczęły się szopki. Znowu szarpanie. Testowałem inne ASO (które słynie wśród pracowników GM z Gliwic za najlepsze) i na początku „Mistrz” mi zameldował po 2 godzinach móżdżenia dlaczego mi „szarpie”, że do wymiany jest dystrybutor 800zł + robota! O: Cóż późna pora, żona czeka, syn czeka. Umówiłem się wstępnie na następny dzień. W nocy Internecik i wielkie poszukiwania na temat przyczyn takiego stanu rzeczy. Niestety wtedy nie trafiłem na to forum. Ale i tak zebrałem potężny bagaż wiedzy.
Wracam do ASO przekazuję (!) temu Mistrzowi co mają mi sprawdzić (kable, świece, sonda i napięcia na niej) i co… po 2 godzinach słyszę, że dzisiaj jest inny gazownik i on zmienił diagnozę na… kabelki. Konkretnie 1 kabelek. Cena Oplowskich Beru 112 szt. więc wymienili ten jeden, bo kopułka była uszkodzona. Dodatkowo wymienili mi świece i wyczyścili dystrybutor oraz wymienili plastikową osłonę wtryskiwacza LPG (mój osobisty mechanik ale tylko od Pb zauważył pęknięcie jak remontował mi „górę”). Sam kupiłem sobie kabelki JanMora i troszkę pojeździłem.

A tu kolejny problem.
Jak przejadę się na LPG i wyłączam silnik to mam duuuuży problem zapalić ponownie, szczególnie gdy postoi dłużej (ponad godzinę lub całą noc). Nawet jak sam się przełączę na Pb to są problemy. To samo się dzieje jak manualnie zapalę na benzynie, podczas jazdy włączę LPG (nawet na minutę) potem znowu Pb przez 5-15 minut i wyłączę silnik. To samo. Zapala mi dopiero za 3-6 razem i często cuchnie w środku gazem! W 2005 roczku na przeglądzie w ASO o tym wspomniałem, sprawdzili szczelność i stwierdzili, że jest OK.
Jak zapalę na Pb pojeżdżę na Pb, to zapal jak złoto. Co podejrzewam? Parownik, membrana, jakiś elektrozawór… Co Wy na to.
Z zapalaniem daje sobie radę, tylko w grudniu jak przyszły mrozy musiałem doładować baterie.

Kolejny problem, znany wszystkim, to skaczące obroty (na PB i LPG), utrata mocy (dławienie się) na LPG, zapalający się przełącznik na czerwono. Im większy mróz był w na przełomie roku tym krócej mogłem na LPG pojechać nawet min. 3 minuty. Chwilkę na Pb i znowu LPG i tak w kółko… koszmar. Teraz wiem parownik i krokowy w dystrybutorze. Parownik mam stary w wersji „grubej” krokowy mam jak na zdjęciach, ale bez kabelków przy śrubach. Jak chcecie zrobię zdjęcia instalacji. Instrukcji nie mam żadnej poza komiksowym wydaniem instrukcji tankowania z dymkami w języku francuskim :) :)

To tyle na przywitanie się. Mam nadzieję, że ktoś dobrnął do tego miejsca i nie zasnął. Mi osobiście jak pisałem o tym wszystkim to się ciśnienie podniosło.

Pozdrawiam JuMa. :)

Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=12470


Temat: Dedra - chip rezystor
" />spotkał się ktoś z czymś takimm już i czy to nie jest jakaś lipa i niby jak to ma działać , z tego co widzę to zakłada to na przepływomierzach i czyli steruje mieszank zapewne ja wzbogaca czyli 20KM więcej kosztem spalania..... wydaje się logiczny ten wywód ale popatrzeć gdzie to montuje tfu tfu made in yougoslawia moze tam dziala ale czy to jest potwierdzone jakas hamownia czy tylko jego względnymi odczuciami... ...co o tym sadzicie......dla mnie lipa .....jakbym umiał to zamieściłbym fotki może jakiś admin je z dobrej woli doda chociaz może i szkoda zaśmiecać forum ..zdecydujcie sami...


"CHIP REZYSTOR DO KAŻDEGO WTRYSKU PALIWA DODAJ 20KM - TO DZIAŁA !


Witam wszystkich serdecznie

Jako jedyny w serwisie allegro nie będę przypisywał sobie tego pomysłu:) i nie będę oczerniał innych allegrowiczów. Ale proszę pamiętać o tym że źle dobrany rezystor może uszkodzić komputer sterujący bądź wypalić katalizator i narobić innych szkód.

Spotkałem się z czymś takim dostałem od pewnego allegrowicza rezystor i całe szczęście że komputer się tylko od niego zawiesił ale mogło być gorzej!

Jeśli nie chcesz mieć takich niespodzianek oraz dostać naprawdę solidną super dokładną instrukcję montażu chipa rezystora nie czekaj licytuj nie oglądaj innych aukcji szkoda czasu!
Dlaczego mój rezystor jest dobry i naprawdę jest optymalnie dobrany do każdego auta? Odp. - mój rezystor posiada już ok 350 samochodów w polsce i w każdym działa naprawdę super począwszyc od SEICENTO 900 które dostało 19KM skonczywszy na BMW 3,8 litra które dostało ok 16KM oraz zwiększyła się predkość maksymalna o ok 13Km/h.
Sam osobiście posiadam Opla vectre 2,0 8V oraz Astre 1,8 8v i powiem szczerze że astra po założeniu rezystora dostała takiego kopa że stawia 100km/h w ciągu zaledwie 10s. a VECTRA w ciągu 11,5s. Liczby mówią same za siebie.(Pomiary były dokonywane Akcelerometrem)


JEŚLI KUPISZ 1SZT DOSTANIESZ AŻ 3SZT GRATIS DO INNYCH AUT NP. DLA RODZINY, PRZYJACIÓŁ

NA CZYM POLEGA MONTAŻ TEGO CHIPA REZYSTORA?
ZNAJDUJEMY KOSTKĘ CZUJNIKA IAT - INTAKE AIR TEMPERATURE,WYJMUJEMY KOSTKĘ CZUJNIKA WKŁADAMY REZYSTOR W KOSTKĘ,ZAKŁADAMY KOSTKĘ Z POWROTEM NA SWOJE MIEJSCE! MONTAŻ TRWA 3 MINUTKI I MAMY WIĘKSZĄ MOC! BARDZO PROSTE JAK ZA TAKĄ CENĘ.

TO NIE BAJKA! DZIAŁA NAPRAWDĘ!


Właściwości chipa
¡ Wszystkie właściwości i systemy ochrony silnika pozostają bez zmian.
¡ Przyrost mocy do 20 koni
¡ Przyrost momentu obrotowego + 40NM
¡ Szybki i bezproblemowy montaż i demontaż
¡ zużycie paliwa (0,2-0,5 litra/100km w zależności od modelu)
¡ Większa prędkość maksymalna¡ Jest nie wykrywalny dla komputera pokładowego jak i serwisowego
¡ Zwiększenie dynamiki auta już od 1200 obr/min
¡ Działa w każdym silniku z wtryskiem elektronicznym od roku 1989 - 2005
¡ Działa na jedno punkcie, wielo punkcie, gażniku elektronicznym
¡ Nie zmienia mapy komputera, nie zmienia jego ustawień.

Sprawdź sam za taką cenę naprawdę warto, rezystor jest najlepszą alternatywą aby zyskać troche mocy bardzo tanim kosztem, ale pamiętaj tylko na mojej aukcji! nie baw się w nie pewny sprzęt, na dobranie chipa poświęciłem nie jeden samochód oraz dużo godzin,ale teraz jestem w stanie przekazać sprawdzony rezystor w ręce kupującego.
Nie warto kupować wszelkiego rodzaju poradników które już są traktowane jako towar zakazany na allegro kupując taki poradnik tracisz pieniądze oraz czas ponieważ w poradniku nie ma zadnych konkretów sama czysta teoria.
Więc po co ryzykować?
u mnie masz wszystko pewnie dobrane sprawdzone bez żadnych komplikacji."

typek na prezydenta może startować z takim darem ...
pozdro
Źródło: forum.lanciapolska.org/viewtopic.php?t=2014




 
Copyright 2006 MySite. Designed by Web Page Templates