Instrukcja montaż Swap 3.6

Podstrony
 
Świat w moich oczach

Temat: Model ps2 77004 i blokadki swap magic problem z zamykaniem konoslki

Witam, mam problem z montażem tej blokadki z najdłuższym drucikiem <chyba tool C>. W czym problem? A no w tym, że niby działa, ale klapka ciężko się zamyka, że aż klapka jest trochę wygięta ;/ Raczej nie widzę winy po mojej stronie, także nie wiem co zrobić, bo nie mam zamiaru otwierać konsoli i tracić gwarancję. Czy blokadka własnej roboty mogła by pomóc?

chodzi może o tą pod samymi zawiasami to się ją wkłada pod tą sprężynke tym małym końcem musisz ją mocno wepchać a konsola będzie ci sie normalnie zamykać... tzn. u mnie jest ok muszisz poprostu ją wyjąć i wsadziuć jeszcze raz a jak nie wiesz jak to wpisz na you tube swap magic i tam któryś filmik jest z instrukcją jak ją zainstalować

Źródło: forum.idg.pl/index.php?showtopic=146521



Temat: BLOKADY MAGIC KEYS 2 i Swap Magic 3.8 :/ prosze pomozcie :/
Witam. WIem ze to juz bylo poruszane na forum ale nie widzialem konkretnej odpowiedzi... Wrescie otrzymalem Swap Magic 3.8 z blokadami magic keys 2.

Ucieszony zabralem sie za montaz blokad.... :/ Posiadam Model SPCH 77004
W.G instrukcji powinienem wlozyc 3 blokady... blokada "A" zostala wlozona tylko, ze wydawalo mi sie ,ze nie dociska tego "przycisku" ktory znajduje sie nad przyciskiem "POWER OFF/ON".

PO Zalozeniu blokadu A zabralem sie za blokade B. wkleilem blokade zeby "odchylic" ten hamulec napedu ale zawsze pozostawal mniej wiecej po srodku ;/ i maksymalnie nie moglem jego odchylic dopiero po nacisnieciu na blokade hamulec przesuwal sie do konca, lecz gdy zabieralem palec z tej blokady wracal na swoje poprzednie miejsce....

Blokady "C" nawet nie zakladalem, poniewaz niebardzo wiedzialem jak;/ niby do zestawu dostalem instrukcje ale na obrazku byla juz ta blokada C wlozona ;/ wiec niebardzo wiedizalem jak sie mam zabrac do wkladania...

Pozniej zaczolem sie bawic w ustawianie tej blokady A zeby maksymalnie dociskala ten przycisk.. wkoncu blokada A i B sie rozwalila...

Moje Pytania Brzmią :

1Czy do mojego modelu 77004 Potrzebuje zakladania wszystkich 3 blokad ?? bo na tym forum ktos sie wypowiadal ze wystarcza 2...

2. w jaki sposob moge zrobic samodzielnie blokady A i B ??
jesli sie nie da tego zrobic samemu to jakie blokady MUSZE kupic do mojego modelu konsoli zeby byly jak najlepsze i jak najlatwiejsze w zamontowaniu...


Proosze o pomoc.. bede bardzo wdzieczny..

pozdrawiam

Źródło: burnout3.konsola.pl/forum/index.php?showtopic=15974


Temat: Swap Magic instalacja
Witam
Czekam na swoja konsolę kupioną na allegro i mam takie pytanko.
Moja konsola to model 70004 i zakupiłem takie zaślepki
http://aukcjewp.wp.p...?item=141997921
oraz taką płytę
http://aukcjewp.wp.p...?item=144034177

Przewertowałęm forum ale nie znalazłem instrukcji montażu zabezpieczeń do w/w modelu konsoli. Tzn nie wiem które z tych zaślepek montować i czy musze otwierać konsole aby zakleic jakis tam chip w środku.
Czy z takimi zaślepaki będę mógł normalnie grać przy zamkniętek klapce cd ?

Oraz drugie moje pytanie mam jedna płytę swap 3.6 ale zauwałyem że można kupic dwie razem czy ta druga płyta jest taka sama czy ma inne zastosowanie ?

Źródło: burnout3.konsola.pl/forum/index.php?showtopic=14666


Temat: Ghost Switch
Witam!
Jestem obecnie w Kanadzie i kupiłem tu sobie PSTwo. Wiedząc, że pracuje on na NTSC, postanowiłem kupić sobie tutaj Swap Magic 3.6. I teraz tak. Mam dosyć mało czasu, a mogę mieć takie ustrojstwo co się nazywa Ghost Switch (takie coś jak Magic Switche itp itd). Wymaga to drobnej ingerencji w konsolę, ale ja nie o tym.

http://www.clearxbox...s/pstwo_gc.html

Tutaj jest krótka informacja o tym ustrojstwie. Polecam instrukcję montażu na dole. Czy warto? Czy korzystanie z tego nie stanowi zagrożenia dla konsoli? Pozdrawiam i liczę na szybką odpowiedź.

Źródło: burnout3.konsola.pl/forum/index.php?showtopic=3980


Temat: SWAP MAGIC 3.6
Mam pytania ! I wiem że był już temat z tym wątkiem . Ale ja się kompletnie na tym nie znam i mam ogromne wątpliwości.
1. Czy mogłibyście mi dać pełną krok po kroku instrukcje montażu swapa w modelu scph-70004 , bo ta instrkcja na forum nie pasi do mojej czarnulki :D
2.Czy 70004 to konsola z blaszką czy bez bo ja mam wade wzroku i sie dopatrzeć nie mogę :)
3.odnośnie punktu pierwszego nie pasuje bo to nie do tego modelu ps2.
4.Błagam o pomoc :) :eek:

Z GÓRY BARDZO DZIĘKUJE !

Źródło: burnout3.konsola.pl/forum/index.php?showtopic=8911


Temat: SWAP MAGIC BLOKADY SLIM KLAP v13 - intsrukcja montażu
Witam :)
zakupilem Swap magic 3.6 wraz z blokadami slim klap. Blokady sa wykonane z plastiku i sa przezroczyste (sprawiaja wrazenie - zwlaszcza blokada C) bardzo delikatnych. Moj post wynika nie z braku wiedzy na temat montazu a raczej z obawy ze w przypadku zlamania tool C podczas montazu odlamki wpadna do srodka czego kazdy chce uniknac - to zrozumiele.
W zwiazku z powyzszym mam pytania:

1. W mojej konsoli (raczej jest to v.13) w miejscu gdzie nalezy zamontowac tool C sa jakby dwie blaszki - patrz foto. Czy ktos z Was montowal SLIM KLAP do takiej konsoli i udalo mu sie? Jedno jest pewne plastikowa blokada nie wchodzi latwo wiec odpuscilem na razie montaz. :?

2. dajcie znac czy dobrze mysle ze blokade C trzeba wpychac w miejsce pomiedzy zawiasami a blaszka nr 1? (zdjecie). dajcie znac czy mam wpychac tool c na sile czy tez lekko odgiac blaszke nr 1?

3. Swap Magic zakupilem w bina.pl i plyta do odpalania CD (a wlasciwie naklejka na niej) jest pomarszczona co wyglada tandetnie. czy u Was tez tak jest? podsumowujac plyta wyglada jakby byla zrobiona w garazu. opakowanie jakby ktos wydrukowal na atramentowce. W zwiazku z tym pytanie: czy mozna skutecznie przegrac SWAP MAGIC w wersji dvd i cd :?:

4. zalaczam instrukcje montazu ktora dolacza bina.pl do SWAP MAGIC.


http://usera.imagecave.com/nugi2000/toolc2.jpg

http://usera.imagecave.com/nugi2000/nhbcq8v234bzynhj.jpg

http://usera.imagecave.com/nugi2000/aqnsxup9v03zcr2g.jpg

Źródło: burnout3.konsola.pl/forum/index.php?showtopic=6917


Temat: Pstwo scph-75004 cb Jakie blokady do Swap Magica
Wczoraj Dostalem Swap Magica 3.8 + slim-klap z biny.pl ale instrukcja montazu dolaczona do Płyt jest strasznie niedokladna
Niewiem co zrobic z blokadka C.
Prosze O pomoc.
Szukalem na forum ale nie moglem znalezc.
Dzieki :(

Źródło: burnout3.konsola.pl/forum/index.php?showtopic=12564


Temat: PSX SCPH-7002 co potrzebne do przerobki?
Witam.
Jako, że temat został zamknięty z którymi były schematy muszę założyć nowy temat.

1.Chciałbym się dowiedzieć co jest mi potrzebne do przerobienia konsoli playstation 1 SCPH-7002 dzisiaj ową zakupiłem by powspominać stare czasy ale okazało się, że jest nie przerobiona.

Mam schemat ale nie wiem czy mogę połączyć to zwykłym drucikiem czy jak? Chodzi mi o to by działała w systemie PAL

Nigdzie nie znalazłem odpowiedzi.

2.Słyszałem także, że jest także 2 sposób z płytką? Jak tak to jaką?

@EDIT

okej znalazłem instrukcje montażu http://savegame.cba.pl/index.php?pokaz=psx/psx_modchipy#psx_montaz trochę, dużo trzeba tego mieć i jaki chip do tego? Ta opcja raczej dla mnie odpada ale mogę spróbować... albo może dałoby radę z tą płytą coś się dowiedzieć?

@Edit 2

do sposobów jakich się dokopałem:

1.Wystarczy zwykła płyta demo(orginalna)na pleja. Musisz mieć zablokowany przycisk tak żeby jak otworzysz klapkę płyta cały czas się kręciła. A więc wkładasz demko do pleja, włączasz pleja płyta zaczyna chodzić mija pierwsze logo playstation i wchodzi czarne wtedypatrzysz na płytę i czekasz na moment kiedy zwolni, szybko ją wyciągasz i wkładasz pirata, pirat zaczyna przyspieszać i czekasz aż znów zwolni, wtedy wkładasz demko i czekasz aż pojawi się zamiast loga playstaion na czarnym tle sam czarny ekran, wtedy znów wkładasz szybko pirata i już możesz grać. Troche potrzeba wprawy do tego ale dla chcącego nic trudnego. - nie ma prostszego?

2. Blokowanie zapałką jakiegoś przycisku. - jakiego ?

3. płyta swap magic - ale strasznie trudno o konkrety.


Pozdrawiam
Spamek2
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1484758.html


Temat: Auto tuning ..stronki geben :)...
Swap-z angielskiego zamiana. Jest jedna z form tuningu, która polega na zamianie silnika oryginalnie zamontowanego w aucie na inny, mocniejszy/większy. W naszym kraju wciąż jest to niedoceniana przeróbka, powodem tego może być nikła wiedza większości mechaników i tunerów na jej temat oraz unikanie jej jako potencjalnie problemowej(w ich opinii). Nie da się jednak ukryć, że jest to jedna z pewniejszych i dających duży przyrost mocy form tuningu. Przy okazji znacząco zwiększamy potencjał auta na przyszłość. Przykładowo posiadając silnik 136KM wolnossący aby zwiększyć jego moc do np. 180-190KM musimy liczyć się z wydatkiem rzędu 10.000zł, kiedy za pomocą swapa możemy się ograniczyć nawet do 4000zl nadal pozostawiając spory zapas. Brzmi nieźle, prawda? Wielu w tym momencie pewnie powie, że skoro to takie proste, to jak to zrobić? Więc ja udzielę odpowiedzi na to pytanie. Zacznijmy od tego, że najłatwiej jest przekładać silnik w zakresie jednego producenta-czyli do auta wyprodukowanego przez firmę X wkładamy silnik również przez nią wyprodukowany. Spowodowane jest to ogólnoświatową tendencją do oszczędności, która jest nam teraz również bardzo na rękę. Otóż każdy producent stara się, aby silniki montowane w jego samochodach miały jak najwięcej cech wspólnych, takich jak umiejscowienie silnika i jego mocowań w komorze, rodzaj obudowy skrzyni biegów, podobne rozwiązania elektryczne i chłodzenie. Umożliwia nam to zredukowanie części potrzebnych do swapa do minimum. Oczywiście nie znaczy to, że swap silnika innego producenta nie jest możliwy, jest po prostu bardziej pracochłonny i kosztowny.Od czego zaczynamy swap’owanie? Od znalezienia części nam potrzebnych. Niezbędnym minimum jest oczywiście silnik z osprzętem i wężami chłodzącymi(z legalnym pochodzeniem, ale o tym później), z komputerem sterującym i wiązką elektryczną. Ważnym jest, aby te 3 elementy pochodziły z tego samego egzemplarza samochodu. Pomoże nam to uniknąć później kilku ewentualnych problemów. Można się również pokusić o skrzynkę bezpieczników/przekaźników z licznikiem(ale nie zawsze jest to konieczne). Dobrze byłoby mieć również przeznaczoną do tego silnika pompę paliwa(jeśli nasza jest za słaba) oraz skrzynię biegów(jeśli nasza ma inna obudowa lub ma nie odpowiadające nam przełożenia). Kolejnym wskazanym elementem są poduszki pod silnik(nasze stare mogą być za słabe). Chłodnice radziłbym również zmienić, ale nie musi ona być konkretnie od tego modelu - może to być dowolna chłodnica o większej wydajności (najlepiej jak największa jaka wejdzie nam do auta) z wentylatorami. Przyda się również cały układ dolotowy z obudową filtra powietrza(można zastąpić stożkiem). Można się również pokusić o całe przeniesienie napędu na przegubach i piastach kończąc, ale to nie jest często konieczne. Z części byłoby to tyle...Montaż. Jeśli sami potrafimy to zrobić i mamy możliwości to super. Ale jako ze większości z nas o to nie podejrzewam, proponuje więc poszukać warsztatu który zrobi nam jak najwięcej roboty. Powinien być to mechanik który zna zagadnienia elektryczne lub zna kogoś kto mu je opanuje, posiadać spawarkę, podnośnik/kanał i trochę inwencji twórczej. Następnie przystępujemy do roboty. Zaczynamy od zamontowania chłodnicy z wentylatorami-mocowanie dowolne na tłumikach drgań. Następnie dopasowujemy istniejące mocowania silnika do nowych wymogów. Z reguły przynajmniej jedna z oryginalnych poduszek pasuje do nowego silnika, czasem nawet wszystkie. Jeśli jednak nie, to należy przespawać mocowania w odpowiednie miejsca tak aby można było zamontować silnik do skrzyni(która już tam jest zamontowana) i zamknąć maskę(w wypadku drastycznych zmian silnika korekta wysokości poduszek).W wielu autach a zwłaszcza w grupie VAG mocowania pasują praktycznie idealnie, w wypadku zmiany liczby cylindrów trzeba najwyżej zmienić tylnie mocowanie pod silnik i zamienić przednią belkę na tą wyciągniętą z samochodu-dawcy. Obudowy skrzyni biegów są tam takie same we wszystkich modelach 4 cylindrowych.Po włożeniu silnika zamieniamy pompę paliwa (z reguły pasuje idealnie w miejsce starej) i podłączamy elektrykę. Jeśli nasza skrzynka bezpieczników/przekaźników:a) nie pasuje wkładamy tą z samochodu-dawcy wraz z umieszczonymi w niej przekaźnikami/bezpiecznikamiB) pasuje-uzupełniamy ja przekaźnikami i bezpiecznikami aby miała taki układ jak ta z samochodu-dawcy(w większości minimalne różnice jednego-dwóch przekaźników i wartości bezpieczników)Następnie łączymy układ chłodzenia, dolot i.... jazda! Na początku eksploatacji należy zwrócić uwagę na wszelkie dziwne dźwięki - mechanik też człowiek i może czegoś nie dopilnować. Uwaga - jeśli zmieniłeś liczbę cylindrów a pozostawiłeś swoje zegary to obrotomierz będzie przekłamywał! Rejestracja. Kupując silnik zadbaj o to abyś otrzymał fakturę zakupu lub umowę kupna-sprzedaży. Poza nią potrzebował będziesz dokument potwierdzający pochodzenie silnika-SAD i dokumenty odprawy celnej lub potwierdzoną przez właściwy wydział komunikacji kopie dowodu rejestracyjnego auta z którego on pochodzi. Następnie z tymi dokumentami, swoim dowodem osobistym oraz rejestracyjnym udajesz się do wydziału komunikacji, dostajesz skierowanie na badania techniczne celem ustalenia czy masz ten silnik zamontowany, wracasz z wynikami (jeśli masz białe tablice rejestracyjne zmienią ci na nich naklejkę) i....koniec. Potem zmieniasz swoją polisę OC i....dołączyłeś do nielicznego w Polsce grona ludzi, którzy dokonali tej wcale nie tak trudnej przeróbki! W trakcie użytkowania wyjdzie, czy będziesz musiał zmienić zawieszenie na mocniejsze (większa waga nowego silnika) oraz liczyć się musisz, że jeśli jest potężna różnica w mocy (powyżej 50%), to możesz częściej zmieniać przeguby, zaistnieje koniecznośc instalacji mocniejszego sprzęgła. Zarzyć się moze koniecznośc wymiany łożyska w kołach, ale są to odosobnione przypadki.Mam nadzieje ze ta krótka instrukcja pomoże Ci trochę lub zmotywuje Cię do działania. Powodzenia! Mi się udało!Artykuł wzięty ze strony: www.streetracing.pl :)pozdro

Źródło: donkey.outs.pl/index.php?showtopic=23797




 
Copyright 2006 MySite. Designed by Web Page Templates