Instalacje elektryczne w domu schematy

Podstrony
 
Świat w moich oczach

Temat: Skoda Favorit 136L r. 1989
ok czytam czytam... i CHCE POMÓC ;)

więc mój wujek jest mechanikiem. <- wstęp do historyjki

ma u siebie w warsztacie (oraz w domu, garażu i wielu innych miejscach) różne książki typu "sam naprawiam skode favorit", "schemat instalacji elektrycznych we współczesnych samochodach osobowych" i inne.

podejdź do pierwszego lepszego mechanika i zapytaj, bo tutaj raczej nikt tego nie ma. (dla mnie to na przykład jest oczywiste - dla Ciebie widocznie nie...). Po co ktoś ma szukać w google linków i Ci je tu dawać, skoro sam możesz poszukać tam, albo gdzie indziej...


ale ok rozumiem: myślałeś, że może ktoś ma Fav i akurat ma na pulpicie plik z obrazkiem instalacji CAŁEGO auta.


jak dla mnie to musisz szukać pomocy w warsztacie jakimś. (może vw jak w innych nie będize)


ps. tylko nie pisz teraz nic złego o mnie -> chciałem pomóc;)

Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=221997



Temat: Instalacja elektryczna.
Witam.
Zastanawiam się jak w oryginale jest podpięte światło STOP w simsonie? Świeci ono na zgaszonym silniku, czy trzeba go odpalić? I jak jest podpięte podświetlenie licznika? Pod jaki obwód?

Przy akumulatorze mam taką kostke, gdzie schodzą się wszystkie kable (nie mam stacyjki) i jest tam 8 gniazd na kable i 4 obwody ( po 2 gniada na 1 obwód)
1. Cewka świetlna (światła przód tył)
2.????
3.chyba cewka doładowania, ale nie jestem pewien
4. podpięte tam jest wszystko co ma działać na zgaszonym silniku

Mam schemat w domu, ale elektrykiem nie jestem, a poza tym u mnie w simsonie wygląda to troszkę inaczej. Mógłby mi ktoś powiedzieć jak ma być podłączone światło stop i podświetlenie licznika?
Źródło: simsonrulez.fora.pl/a/a,2179.html


Temat: skrzynia?? , TPS ?? A może cuś innego ??
Heh no i mi Pan kolega wykrakał
cały tydzień było ok, wczoraj się w teren wybrałem i po drodze bezp. szlaken trafen, pojeździłem bezpiecznik wymieniłem ale znów szlaken trafen - skończyły mi się bezpieczniki do domu wróciłem na manualu - pytanie więc mam, co może powodować zwarcie ew. czy ma ktoś schemat instalacji elektrycznej skrzyni biegów ?? elektryk ze mnie żaden ale może macie jakieś sugestie gdzie szukać zwarcia ??
pozdrawiam
Źródło: jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?t=8858


Temat: Trafka pomysł na butlę z gazem.

Czyli instalacje elektryczne wolno przerabiać bo pełno opisów jest na forum

zamieszczenie opisu a przerobka to przeciez dwie oddzielne sprawy , projektow przerobek instalacji elektrycznych masz w necie wiele co wcale nie znaczy ze masz i mozesz je robic bez uprawnien
schemat budowy bomby atomowej tez znajdziesz w necie i co tez sobie taka w domu zrobisz?
Źródło: forum.karawaning.pl/viewtopic.php?t=5536


Temat: Trafka pomysł na butlę z gazem.

zamieszczenie opisu a przerobka to przeciez dwie oddzielne sprawy , projektow przerobek instalacji elektrycznych masz w necie wiele co wcale nie znaczy ze masz i mozesz je robic bez uprawnien
schemat budowy bomby atomowej tez znajdziesz w necie i co tez sobie taka w domu zrobisz?

Przepis o odpowiedzialności karnej za posiadanie ładunków wybuchowych i ich wytwarzanie jest a proszę pokaż mi przepis że nie można zrobić instalacji w przyczepie. Nie dywagacje i wydaje mi się tylko konkretny przepis że jak coś sam przerobie w instalacji to jest niezgodne z prawem .
Źródło: forum.karawaning.pl/viewtopic.php?t=5536


Temat: Problem z odpaleniem
Aby pocieszyć szanownych kolegów forumowiczów , że nie tylko im przytrafiaja się mniejsze , czy większe awarie - chciałbym poinformować , że właśnie walczę od trzech dni ze złośliwością rzeczy martwych tj. z moją instalacją elektryczną !
Jechałem sobie jak panisko , aż tu nagle bez wcześniejszych ostrzeżeń - auto zgasło i nie dało się więcej uruchomić . Do domu wróciłem na sznurku . Diagnoza - silnik nie dostaje paliwa . Zbiornik pełen , elektryczna pompa paliwa pompuje , aż miło , a wtrysk nie działa . I teraz nie wiem , czy padł sam wtryskiwacz , czy jego sterowanie ? Pewnie odpowiedź dałaby wizyta w serwisie Boscha , ale poważnie się obawiam , że rachunek przekroczyłby wartość samochodu !
A w katalogach , czy innych instrukcjach moje auto nie istnieje ( 90 s.i.e.) ! Schematy elektryczne , jakimi dysponuję - mają się do rzeczywistości jak pięść do nosa , a poprzedni właściciel ( jakkolwiek było to prawie 10 lat temu ) tak rozkopał instalację , że teraz nie da się dojść ładu . Dopóki wszystko działało - nie było sprawy , ale po kolei najpierw zaczął pokazywać mi głupoty check panel - twierdząc , że jeżdzę bez oleju , potem centralny zamek powiedział, że od teraz mam cztery zamki pojedyncze , wycieraczki przedniej szyby działają tylko na najszybszym biegu ( albo wcale ) , później ten problem z wtryskiem , ale nie był to ostatni problem - bo już na holu stwierdziłem , że nie mam świateł mijania . Później , już w domu - sprawdziłem przekaźniki i bezpieczniki - są ok.
A że mogę grzebać przy aucie tylko wieczorami , a "garaż" mam nie ogrzewany - to chyba poczekam do wiosny ...
Źródło: mpisarczyk.pl/ritmo-forum/viewtopic.php?t=253


Temat: [S/V40] schemat obsługi i instalacji elektrycznej
Podlacze sie pod temat
Potrzebowalabym schemat instalacji elektrycznej do volvo V40 jesli to jakas roznica to chodzi mi o diesla.
I moze jakas instrukcje obslugi gdzie sa opisane wszystkie kontrolki (ktorych jest full)
Nieststy nasza przygoda z VOLVO nie zaczela sie kolorowo nie dojechal nawet do domu na nieszczescie rozrzad poszedl na dzien dobry i jak zapalily sie wszystkie kontrolki na desce to nie wiedzialam o co chodzi. Jesli to mozliwe prosze o pomoc
Dzieki
Źródło: volvoforum.pl/viewtopic.php?t=759


Temat: pytanie do posiadaczy TDI 1z
wymaga to wyjścia z domu ale bardzo bym był wdzięczny za sprawdzenie czy po wyłączeniu silnika bez zapłonu BEZ ZAPŁONU (bardzo ważne wiec pisze dwa razy) sprawdzic czy na wtyczce od n75 i od zaworka odcinającego paliwo jest napiecie?? chodzi o to ze u mnie cały czas jest plus na tych wtyczkach ;/ tzn moze i na innych ale akurat te sprawdziłem, pada mi akumulator z tego powodu. I teraz pytanie co odłącza plus na tych kostkach?? Prosił bym też o schemat instalacji elektrycznej tdi 1z bo nigdzie nie moge znaleść ;/

Jeżeli chodzi o kostke stacyjki to niby po odłaczeniu wtyczki od kostki dalej jest plus na nich ;/ poprostu nie mam pomysłu skad ten plus sie tam bierze, dzisiaj byłem na kompie i nie ma zadnych błędów z tym związanych mialem tylko błędy napięcia no bo aku był rozładowany. Macie jakieś pomysły gzie ten plus moze płynąć?? Vento smiga dobrze nic sie nei dzieje ;/ odpala na zimnym i na ciepłym od strzała na kompie wyszło ze wszystko okej ;/
Źródło: forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=4081


Temat: e21 i 2.7eta - WIELKI problem z odpaleniem
Witam.... moj brat kupil sobie jakis czas temu e21 z Rzeszowa i jakos dojechal do domu - troche pojezdzil i zgasla na skrzyzowaniu ..... zaciagnelismy do garazu na noc i rano odpalila.Po jakis 2 tyg znow zgasla..... juz nieodpalila.wtedy tez wyczailem ze glowica jest na smietnik wiec ja wymienilem ( wyremontowana) mimo to nadal mam problem z odpaleniem.
Silnik to 2,7eta (podobno) lecz blok jest z aparatem,a na glowicy jest napis 2.7eta. caly problem polega na tym ze ten co robil to auto zrobil to na opier...ol - kable na skretke,wszystko na druty itp itd.
I moja WIELKa prozba jesta taka aby mi ktos udostepnil jakies schematy instalacji elektrycznej jak co gdzie powinno byc bo na moje oko nie ma prawa to chodzic na benzynie, a na tym mi zwlaszcza zalezy....
Pytanie.... na kole pasowym mam czyjnik - wchodzi on do tej kostki diagnostycznej przy glowicy lezcz nie laczy sie z zadnym przewodem z instalaci.... czy na dekielku od tej kostki sa piny ??bo ja nie mam tej zaslepki :/

Dziekuje za przeczytanie i za kazda pomoc
Źródło: forum.maxbimmer.pl/viewtopic.php?t=7663


Temat: Zagłówki tylne - nie mogę ich postawić.
Witam,

Oczywiście szukałem na forum, ale są tylko problemy ze składaniem, a ja nie mogę u siebie postawić tych cholernych zagłówków...

Geneza problemu: Po zakupie auta postawiłem je i było ok. Któregoś razu na jakimś wyboju same się złożyły - na tylnej kanapie siedziała żona po prawej stronie. Po przyjeździe do domu postawiłem je znowu i było ok - uznałem, że to jakiś przypadek. Na drugi, lub trzeci dzień wyjeżdżając z garażu znowu same się złożyły. Potem jechałem z kolegami z pracy - jeden wielki chłop siedział z tyłu w tym samym miejscu co moja żona wcześniej i zaczęło syczeć podciśnienie pod zagłówkami i "pykać" zaworek od składania - efekt nie można wcale postawić zagłówków.

Podjęte działania: Obczytałem się na forum i poszedłem szukać zaworka; wywaliłem kanapę, szukałem przetartego przewodu czy coś w tym guście - nic nie znalazłem. Dałem nura do bagażnika i przez otwór na głośnik wykryłem zaworek, który na pracującym silniku ciągle działał - zdjąłem z niego wtyczkę i zagłówki stoją sobie teraz, ale oczywiście składanie nie działa. Podciśnienie też nie syczy, więc obstawiam, że to coś z elektryką, może włącznik składania zagłówków? Do kostki od zaworka dochodzą chyba 3 przewody lub cztery - muszę to sprawdzić w garażu, ale do czego każdy jest?

Prośba: Jak ktoś ma jakiś pomysł, gdzie szukać i co jeszcze można sprawdzić to proszę o sugestie, bo jeszcze wyjmę dzisiaj włącznik i pomysły mi się kończą.
Jakby ktoś miał jakiś schemat tej instalacji, zarówno pneumatyczny jak i elektryczny to proszę o podesłanie.

Pozdrawiam
Źródło: mercedes.nni.pl/viewtopic.php?t=3331




 
Copyright 2006 MySite. Designed by Web Page Templates