Instalacja Mozilla

Podstrony
 
Świat w moich oczach

Temat: Netscape PL?
NBo tak, faktycznie! Jak mnie juz nie było przy czymś, to uważam, ze tego nie było Heh, ta pewność siebie..

Tyle, że po instalacji to może z 50% mam przetłumaczone
Netscape 7.2
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.7.2) Gecko/20040804 Netscape/7.2 (ax)


Źródło: forum.idg.pl/index.php?showtopic=16480


Temat: sprawdzanie autentyczności systemu Windows
nie masz do konca odinstalowanej tej gry
to jest powod :D
czytaliscie to z tego linku ;)

 

Edit: http://forum.program...ic.php?p=198559 tu piszą co innego, żeby nie instalować..

z pewnoscia tak jest ;)

LEGAL    03.03.2006, 00:04
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; pl) Opera 8.52
Fajnie to wymyślili no więc tak za sprawdzanie legalności odpowiada poprawka KB905474 którą się usuwa przez DODAJ/USUŃ. Windows update żada zainstalowania aktualizacji narzędzia Windows Genuine Advantage poprawka KB892130 tą musimy zainstalować - blokuje ona możliwość wyłączenia dodatków active a konkretnie jednego :) na szczeście dawno temu powstał na to skrypt.
I PO CO TYLE SZUMU ....


Źródło: forum.computerworld.pl/index.php?showtopic=35422


Temat: [pomoc] Instalacja TinyMCE

TinyMCE jest dostępny także osobno..ja gdzieś go używałem...niech ktoś przypomni do czego on był to sobie zaraz przypomnę instalację.
TinyMCE jest małym edytorem WYSWIWYG dla przeglądarek internetowych takich jak MSIE lub Mozilla, pozwalającym na edytowanie zawartości strony HTML w sposób przyjazny dla użytkownika. Posiada szeref funkcji znanych z popularnych edytorów tekstu, więc powinien być łatwy w użyciu.

Źródło: webtips.pl/index.php?showtopic=7037


Temat: Przegladarki i czcionki [lajkonik]mdk9.2
Witam,
Posciagalem sobie z netu Mozille i Firefoxa.
Po instalacji ładnie odpaliły, ale wyświetlane czcionki są do bani - postrzępione jakieś.
W mdk92 jest zainstalowany Konqueror - tutaj czcionki wyswietlane są ładnie i gładko.
Wiec posprawdzałem w ustawieniach przegladarek :
- w konquerorze czcionki które można wybrać, nazywają sie po prostu Arial, Curier, Sans itp
- w mozilli i firefoxie czcionki opisane są mnej wiecej tak:
Arial-adobe-8859-2, czyli wraz z opisem strony kodowej.

Czy to jest przyczyna nieładnych czcionek?
jak to poprawic i zmienic?
Pozdrawiam
Krzysztof

Źródło: forum.purepc.pl/index.php?showtopic=68850


Temat: Proxy powodem braku dostepu do Internetu
Witam
Probowalem uruchomic przegladarke przez proxy pierwszy lepszy z google i w opcjach w mozilli ustawilem nowe proxy(dodam ze tego wczesniej nigdy nie robilem) przeczekalem chwile az nowe ust zostana zaakceptowane ale przegladarka zaczela mi zwalniac i po 5 min przegladarka przestala ladowac strony. Zresetowalem kompa i teraz nie mam dostepu do Internetu (proxy wylaczylem jeszcze przed resetem) kiedy klikne na statystyki polaczenia pakiety sa wysylane ale nie wiem dlaczego nie sa odbierane :/ co moze byc przyczyna tego wszystkiego i jak moge temu zaradzic mam nadzieje ze sie obejdzie bez instalacji sterownikow od nowa (dodam jeszcze ze powylaczem wszystkie zapory )
Licze na Wasza pomoc
pozdrawiam

Źródło: forumpc.pl/index.php?showtopic=129095


Temat: Problem z linkami z gg w Mozilla Firefox
Witam , pewnego pieknego dnia , pobralem sobie Firefoxa 3.0 dla wypróbowania , nie spodobał mi się i wywaliłem , po tym zaczął się problem z linkami z gg , otwierają się w IE , mimo tego że w ustawieniach Firefoxa , to ona jest domyslna przegladarka ... przed instalacja firefoxa 3.0 bylo ok wszystko , otwieraly sie w firefoxie 2.0 , w DODAJ.USUN Programy jest zakladka w ktorej mozna okreslic dostep do programow , tam zmienilem , ze glowna przegladarka to firefox , dalej to samo , otwieraja sie w IE :/ wie ktos jak to rozwiazac ??

Źródło: shareosiol.com/index.php?showtopic=42844


Temat: Przeniesienie ulubionych w firefoxie z xp do win 7

W win7 ustawienia programów znajdują się w katalogu Users/nazwa_użytkownika/AppData
AppDataLocal odpowiada katalogowi Local SettingsApplication Data z win xp, natomiast AppDataRoaming to w win xp Application Data.
W załączniku dokument w którym wszystko jest dokładnie opisane.

Z doświadczenia wiem, że aby zachować ustawienia, najpierw należy przenieść profil a dopiero później instalować programy Mozilli, w innym wypadku programy stworzą sobie nowe profile domyślne i bez edycji profiles.ini się nie obejdzie.


Komplikujesz.

Po prostu wklej profil do aktualnie istniejącego profilu - nazwa folderu profilu np. aver4g.default, otwierasz ten folder i wklejasz do niego zawartość Twojego profilu o podobnej nazwie.
Szukasz tego w Users azwa kontaAppDataLocalMozillaFirefoxProfiles

Jeśli skopiowałeś się z całym folderem profiles i masz profiles.ini to nadpisz cały folder Profiles.

Na przyszłość backup zakładek:

Wybierz w FF zakładki -> zarządzaj. U góry import i kopie zapasowe. Zapisz kopię zakładek do pliku JSON. Po zainstalowaniu Win7 to samo tylko odtwórz kopię i potwierdź nadpisanie obecnych zakładek zawartością kopii.
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1584734.html


Temat: Kiedy polska pomoc w końcu???
To juz znasz NIGDY nie stracilem, i NIGDY profil sam mi sie nie popsul, a uzywam MOzilli non stop od wersji 0.6 ktora byla jakby to powiedziec ... momentami malo funkcjonalna. Popsulem sobei profil kilka razy, ale zrobilem to mozna powiedziec celowo ... schemat byl mniej wiecej taki
- a co bedzie jak zrobie tak i tak?
- kopia profilu
- taki i tak
- TRACH
- przywrocenie profilu.

powyzszy scemat nie kwalifikuje sie na blad MOzilli chyba ... przynajmniej nie do konca.

Backup profilu robie tylko:
- prezed instalacja nowej wersji (kiedys czesto bo nightly teraz zadko bo tylko stable i czasami RC)
- przed defragmentacja dysku
- przed eksperymentami z dodatkami

i wszystko dziala. Backup robie 7zip'em ... kiedys ZIPem ... chwile to trwa, ale jakos nigdy nie chcialo mi sie zainstalowac Mozilla Backup

Nie twierdze oczywiscie ze nie mogl sie zdazyc (wielokrotnie) jakis krytyczny zbieg okolicznosci, ale jesli szukamy czlowieka ktory jakos te zbiegi skutecznie omijal to sie zglaszam
Źródło: mozillapl.org/forum/viewtopic.php?t=7229


Temat: "zabiłem" swoją Mozię po instalacji gestów!!!
Miałem Mozillę 1.5 z rpm na Mandarynce 9.2. Zainstalowałem polskie tłumaczenia-działała. Ale coś mnie podkusiło i zainstalowałem gesty z optimoz.mozdev.org - działa, ale tylko z roota! Ze zwykłego usera nic - siedzi gdzieś w systemie, zjada zasoby, ale nic nie wyświetla, ani protestu, błędu, nic... Pewnie coś jest popitolone z prawami dostępu, ale chyba nie dojdę co
Źródło: mozillapl.org/forum/viewtopic.php?t=4328


Temat: mozzila i problem np. na stronie dom.aster.pl

Strona, którą podałeś jest pustaBo, ZTCP, dostęp do niej mają tylko klienci Aster. U mnie działa bez problemu.
A co do samego problemu. Z alt.pl.mozilla dowiedziałem się, że to pierwsza instalacja Mozilli, co powinno wyeliminować możliwość popełnienia dość częstego błędu polegającego na nadinstalowaniu Mozilli bez odinstalowywania poprzedniej wersji. Może jednak reinstalacja nie byłaby jednak bez sensu?
Źródło: mozillapl.org/forum/viewtopic.php?t=5369


Temat: Wczytywanie stronek ?

I jeszcze takie pytanko bo nie chce otwierac nowego topica czy wersja 1.7.3 jest stabilna bo na głownej stronie nic o niej nie słychać
mozilla z galezi 1.7.x stanie sie prawdopodobnie wersja "superstabilna", tzn. dla srodowisk produkcyjnych, ktore sa bardziej maniakalnie nastawione do stabilnosci i przewidywalnosci programu niz uzytkownik domowy (ten preferuje nowosci),
poprzednia wersja 1.4.1/1.4.2 ukazala sie calkiem niedawno: x.x.1 w okolicach 1.5 a x.x.2 troche po 1.6
mozliwe, ze po zmianie wydawania (w duzej ilosci alpha, beta, RC) cos sie tu zmienilo (wtedy prosze poprawic), ale raczej watpie


Dobra zaisnstalowalem se juz najnowsza wersje 1.7.3 Ale mam nowy problem z kalendarzem.Sciaglem ale nie wiem gdzie go wrzucic.Pisze ze zaisnstalowac ale przeciez to ie jest typowa instalko tyko plik kalendarz_windows_20040809.xpi HELP !!!

Plik -> Otworz plik...
Jezeli jeszcze nie dziala, to sprawdz:
Edycja -> Preferencje -> Zaawansowane -> Instalacja -> zafajkuj tabelke u gory
Źródło: mozillapl.org/forum/viewtopic.php?t=8420


Temat: SeaMonkey i Firefox


W SM brakuje mi "wyczyść prywatne dane" i trzeba łazić w preferencjach by cokolwiek wyczyścić. Brakuje też okna dodatki w którym można instalować rozszerzenia i odinstalowywać rozszerzenia tylko jakieś chrome.rdf czy będą jakieś zmiany w tym kierunku czy nie.


Opcję "wyczyść prywatne dane" i wiele przydatnych dodatków uzyskujesz po zainstalowaniu MonkeyMenu https://addons.mozilla.org/en-US/seamonkey/addon/3767.

Aby mieć okno do zarządzania rozszerzeniami i móc je łatwo odinstalować, zainstaluj Extension Managera i Extension Uninstallera API stąd.
Źródło: mozillapl.org/forum/viewtopic.php?t=29823


Temat: firebirdpl 0.7

dzieki za pomoc, ale n ie kazdy slepy widzi... w 'options' nadal nie moge znalezc ustawien jezyka... mozesz podpowiedziec co dalej?
Głupot Ci naopowiadałem. Ale już się poprawiam:

1. Zamknij Firebirda

2. W katalogu, którym masz MozillaFirebird wpisz polecenie: Kod: Zaznacz cały./MozillaFirebird -UILocale pl-PL -contentLocale PL

3. Zrestartuj Firebirda

Instrukcję instalacji polskiego dodatku znajdziesz też tu:
http://www.mozilla.org/projects/l10n/po ... fb061.html
Źródło: mozillapl.org/forum/viewtopic.php?t=4739


Temat: plugin GetRighta - problem+rozwiązanie
Nie, to nie jest dwusetny temat z pytaniem jak zintegrować GR z Mozillą . Chciałem tylko zamieścić tu rozwiązanie pewnego dziwnego problemu, na który się natknąłem.

Używam duetu Mozilla + GR od dawna i nigdy nie było problemów (oczywiście pod warunkiem, że się zainstalowało plugin), ale od pewnego czasu zaczęło się dziać coś dziwnego - Mozilla przestała przekazywać pliki do GR. Nie mam zielonego pojęcia czemu to się stało, ale znalazłem przyczynę problemu: plugin zamiast do Program Files/mozilla.org/Mozilla/Plugins zainstalował się do Program Files/mozilla.org/MozillaPlugins. Wystarczyło go tylko odinstalować i przy ponownej instalacji wskazać ręcznie katalog z pluginami Mozilli. Sprawa jest o tyle dziwna, że wcześniej plugin (ta sama wersja - 1.4) instalował się automatycznie do właściwego folderu
Źródło: mozillapl.org/forum/viewtopic.php?t=4720


Temat: rpm

nie wiem czy zauwazyles pracuje na takiej wlasnie instalacji:)))
a dostales kiedy zalacznik np .doc? otworzyles sobie go jednym kliknieciem?

Tak, przy pierwszym otwarciu kojarzę sobie rozszerzenie .doc z OOo i od tej pory jak dostanę badziewia w M$O to wystarczy, że raz kliknę i otwiera się OOo [ps w domu jak dostaję w M$ to od razu /dev/null ]

a np. instalacja javy? to ma być przyjazne dla końcowego ZU?
Raczej sam Linux nie jest za bardzo dla ZU
A i to nie jest trudno - instalka javy i podlinkowanie pluginu dla mozilli

Psi mam zainstalowane z rpm i jak zamykam kompa i mam wlaczone psi to powłączeniu kompa uruchamia mi sie automagicznie(nic nieustawiałem żebytak się robiło). Takie pierdołki, ale bardzo sympatyczne.
I było jeszcze kilka takich rzeczy ale nie pamiętam teraz.

Jak chcesz automagiczny startx przy X to dopisujesz sobie do .Xinitrc exec*** &; exec**** &; exec fluxbox.....

Zresztą jak tak bardzo Ci nie pasuje to zainstaluj sobie na linuxie M$OE
Źródło: mozillapl.org/forum/viewtopic.php?t=4318


Temat: Instalacja rozszerzeń FOR ALL
FAQ: Jak zainstalować rozszerzenie aby było dostępne również dla innych użytkowników korzystających z innych profili?


W dawnych czasach gdy jeszcze uzywałem Mozilli to podczas instalacji rozszerzeń można było wybrać czy kopiować rozszerzenie do profilu czy dla wszystkich userów. Z tego co sobie przypominam zależało to od instalatora samego rozszerzenia a nie przeglądarki. Czasami można natrafić na rozszerzenie, która pyta, gdzie ma się zainstalować.


edit: Nie pamiętam jak jest z profilami w WinXP, ale spróbuj skopiować profil do katalogu:
C:Documents and SettingsAll UsersDane aplikacji

Kiedyś robiłem skróty w C:Documents and SettingsAll UsersMenu Start i działało.
Źródło: mozillapl.org/forum/viewtopic.php?t=19335




 
Copyright 2006 MySite. Designed by Web Page Templates